Friday, April 25, 2008

Belajar ikhlas...

gundah... resah.. ga terima.... parno... kesel... benci... tp bersyukur... berusaha ikhlas....
itu kali ya klu mo ngegambarin perasaan gw saat ini...

gw benci setengah mati apa tersangka pemukul keia... apapun alasannya, dia tetep ga bisa dibenarkan dr sudut pandang manapun  atas ketegaannya mukul anak sekecil itu...
klu mementingkan napsu... gw pengeeeeeeeennnnn bgt dia ditangkep polisi, biar dia membusuk di penjara ato dikerangkeng rumah sakit jiwa.... atas percobaan poembunuhan yg udah dia lakukan pd anakku.... gw pengeeeeeeeeeennnn bgt Allah segera mengazab dia dengan azab yg setimpal....
pokoknya gw ga akaan maapin dia meskipun dia dah memohon maaf, bersujud dan mencium kakiku...... dia hrs sadar... she almost stole my baby's life..... dia hampir merenggut kebahagian kami.... aku ga rela... aku ga terima..... dia harus terima ganjaran dan balesannya.....

tp.. klu kita terus memikirkan napsu... koq malah jd ngerusak diri sendiri yaaa.... koq jd gw yg rugi sendiri yaa... memang, belajar ikhlash.. itu kuncinya...
Aku yakin... Allah sayang kami... Allah pasti akan membalas smua perlakuannya...

Tp aku mohon ya Allah... aku mohon... izinkan aku menyaksikan azab yg kau berikan pada pelaku itu YA Allah......

No comments: